joi, 23 iunie 2011

frica din nou

totul se complica cu timpul
sau poate timpul le complica pe toate
plang eu?sau sufletul meu plange
nu stiu de ce respir greu si suspin
imi vine sa tip!!
oricum stiu ca nu ma aude nimeni
de ce totul este asa de greu
de ce doar noi complicam dragostea asa de tare
de ce nu ne iubim si noi simplu ca altii
fara sa ne certam
de ce ne certam? ne amagim..
de ce ma faci gelos?de ce?
stiu ca daca plang nu rezolv nimica
dar daca nu o fac atunci ce alceva rezolv?
doamne ce frica imi este sa nu te pierd
dupa ceva bun nu vine niciodata ceva si mai bun
dupa lacrimi nu vin niciodata rasete
din contra vin mai multe lacrimi
cum sa nu imi fie teama sa nu se termine tot?
sunt atatia tipi mai buni ca mine
care te vor vrajii numai cu minciuni
care te pot face sa uiti de mine
eu nu pot face nimica,doar sa plang
te vei plictisi de mine,de tot ceea ce fac
vei cauta lucruri care le vei gasii timp de 4 ani la altii
eu voi cauta pe umarul cui sa plang
cat suflet am pus in tine numai dumnezeu stie
nu mai am cuvinte sa spun ce frica imi este sa nu gresesti
ce frica imi este sa nu gresesc si sa te pierd
poate nu vei citii niciodata versurile astea
dar daca o vei face poate vei invata ceva.
faptul ca te iubesc nu este ceva mic
daca mintea mea nu sa gandit nici macar involuntar la despartire
atunci sufletul meu nicidecum
acestea sunt versuri ce pentru mine dor
si sentimente care imi doresc sa nu moara
printre promisiuni rostite intre noi
ce imi doresc sa ia viata in timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu