vineri, 10 iunie 2011

lupta in doi

am senzatia ca mi.a taiat cineva picioarele
ca mi.a luat pamantul de sub ele
nu vreau sa ma prabusesc acuma,poate mai incolo
vreau sa gasesc puterea de a lupta
ma doare durerea care mi.a acaparat sufletul
privesc cu ochii inlacrimati telefonul
mor la gandul ca ai tai ne.au interzis sa ne mai vedem
dar lupt cu ei,defapt luptam amandoi
taicatu imi spune ca nu mai am ce cauta pe la tine
tu plangeai pe fundal,iar maicata tipa ca o nebuna
eu ramasesem fara cuvinte si lacrimam
eram socat parca ma lovise cineva cu o ranga de fier in cap
ma sufoc doar stind prin ce treci acum
sper ca te.am facut sa intelegi ca nu voi renunta
sunt tot aici iubire
cuvintele dor dar si sentimentele
este o lupta in doi o lupta pentru noi
voi fi aproape sa iti sterg lacrimile cu aripa mea
nu voi renunta niciodata
abea mai vad de lacrimi si simt cum ma inec
nu voi lasa nimic si pe nimeni sa ne distruga
a.si vrea sa sti ce scriu acuma
poate te.ar linisti,sau poate te.ar atinge si mai rau
nu ne mai certam,nu mai dam satisfactie altora
oamenilor care vor sa ne desparta
eu sunt alaturi de tine chiar dca estj departe
astept sa discutam sa ne pragatim de duel..
astept!!este o lupta in doi
astept sa vii si sa te protejez
abea astept sa iti zic iar
'te iubesc'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu