duminică, 15 mai 2011

aproape te.ai intors

daca azi ar fii Craciunul i.asi cere mosului
ca ziua de azi sa treaca in 5 secunde
si sa te aduca mai repede inapoi
dar astazi este duminca si ceasul arata ora 13:10
parca timpul trece mai greu
limbile ceasului parca abea se mai misca
ma uit sa vad daca sunt descarcate bateriile
                                 dar nu sunt!!
imi doresc unele mai puternice ca Duracell
care sa transforme orele in secunde
dar unde naiba pot gasi asa ceva?!
mai sunt doar cateva ore pana ne vom vedea
in jurde 48,vreau sa nu le simt lipsa
sa dispara mai repede decat au venit
vreau sa fiu cearceaful de pe patul tau..
mereu vreu sa fiu cate alceva
sau sa fac schimb pentru o zi de spirit cu sor-ta
sa trec eu in corpul ei si ea invers
sa iti pot fi aproape cand imi doresc cu desavarsire sa te vad
imi vine sa iau un cleste si sa trag cu patentul
gandurile din capul meu
sa imi calc in picioare imaginatia si sentimentele
ca apoi tu sa devii asistenta si sa mi.le ingrijesti
sa ma vindeci de nerabdare cu prezenta ta
si sa ma lasi sa tip inconstient de fericire
vreau sa prinzi cu o plasa fluturasii din stomacul meu
sa ma domini si sa ne luptam pana la epuizare
apoi sa lesinam amandoi unul langa altul
sa ne ridicam sincron
cu privirea fix in ochii celuilalt
ca apoi sa primim aprobarea de a revendica preamiul
aproape am invins timpul aproape te.ai intors.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu