duminică, 15 mai 2011

pentru ea

ma ratacesc prin gadurile tale iubito
este trecut de 3 dimineata
tu dormi mai mult ca sigur
iar eu stau cu gandul la tine
tremur cuvinte pe foaie si insir sentimente
din pixul meu se scurge iubire
iar buzele mele le asteapta pe ale tale
cantaresc amintiri din viata mea
tu nu ai nici o legatura cu trecutul meu
imi sacrific in numele tau cateva lucruri importante
si zambesc ca un copil cand vad ca te castig
sparge peretii casei mele si vino langa mine
vino pe jos nu astepta ratb-ul
vi si ne intalnim la jumatatea drumului
vino si fa.ma fericit
rupe sirul dezamagirilor din viata mea
fi tu aceea persoana speciala
citeste.mi pe buze iubire si incredere
tradu.mi din ochi sinceritate
curatami tu sufletul de praf si noroi
si pateazamil cu sentimentele tale
nu ma supar daca o faci
distrugema si reparama la loc
iubestema in vis si realitate
in iad si paradis
cantami povetea de dragoste dintre noi
si nu uita ca te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu