duminică, 15 mai 2011

realitatea mea

mai este doar o zi,doar cateva ore
sunt nerabdator ca un copil la un stand de ciocolata
poftesc la tot ce are legatura cu tine
nimic nu ma opreste sa vreau sa te vad
sunt asa de aproape
daca ma culc probabil timpul ar trece mai repede
dar mai bine scriu si tanjesc dupa tine
terorizez oamenii din jurul meu
deoarce mor de nerabdare
incep sa calaresc caluti argintii
pe campuri albastre cu nori verzi
bucuria creste in mine
sunt mai agitat ca o sticla de coca-cola
mai fierbinte ca o bezea
findca ma incalzeste venirea ta
mana mea se misca foarte repede
pixul aproape ia foc
cerneala din culoare albastra se transforma in rosie
explodez..bbuumm..si revars sentimente pe versurile mele
ganduri,placeri,fericire,iubire,ana,doar ea
culeg din pomi imaginari mere ce defapt sunt piersicute
deja simt euforia cum imi curege prin vene
este tot mai aproape momentul
cand visele mele vor devenii realitate
iar realitatea mea vei devenii tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu